Vi bruger ikke pop-up reklamer, og de få reklamer der vises hjælper til at betale for sitets drift. Som medlem kan du desuden tjene points, og bruge dem på at fjerne reklamerne.
Forside » Spil » StarCraft II: Legacy Of The Void expansion udkommer 10. november
StarCraft II: Legacy Of The Void expansion udkommer 10. november
StarCraft II, der originalt udkom den 27. juli 2010 med navnet Wings Of Liberty, fik sin første expansion i 2013, der hed Heart Of The Swarm.
Hvor Wings of Liberty fokuserer på Terran racen, fokuserede Heart Of The Swarm på Zerg. Nu er tiden så kommet til spillets 3. race - nemlig Protoss, med titlen Legacy Of The Void.
Se den officielle cinematic trailer til Legacy Of The Void, der blev lanceret samtidigt med annonceringen om udgivelsesdatoen, ved at klikke på "Læs mere" linket nedenfor.
Denne expansion har været længe ventet, og inkluderer nye enheder for alle racer. Ligeledes er der kommet et nyt missionsbaseret co-op multiplayer mode.
Forudbestillinger er åbnet, og alle der forudbestiller denne expansion, vil omgående modtage de 3 prologmissioner til Legacy Of The Void. Disse hedder Whispers Of Oblivion.
Det var afgjort dagens gode nyhed for mig! :) Jeg har ventet på denne expansion lige siden jeg færdiggjorde HoTS, hvilket skete ca. en uge efter det udkom.
(Og ja, jeg ved at 1 uge er lang tid om at gennemføre - men jeg kan godt lide at tage den MEGET med ro, og nyde spiloplevelsen... lidt ligesom at undgå at tykke et godt bolche...)
Haha ja så langt kom jeg aldrig - det niveau har jeg aldrig spillet på. :)
Ja, traditionen tro kommer der et boost i antal professionelle spillere og opmærksomhed generelt, når der kommer ny expansion; det er synd det flader så meget ud over tid, men måske forståeligt trods alt.
Jeg ser stadigvæk lidt casts af og til, når jeg lige har tid. Som Rotterdam siger: "Never bet against Polt". :)
Ville ønske at de havde brugt pengene på bedre SP gameplay end vilde videoer. Jeg kan godt lide RTS spil (men spiller kun SP) og elsker sci-fi, men Starcraft har desværre ikke kunnet fange mig. Jeg syntes ærligt talt at gameplayet er for dårligt. Det skal siges at jeg kun har spillet grundspillet, har aldrig prøvet de udvidelsespakker der er udkommet. Jeg kan forstå hvorfor ældre RTS spil i SP har nogle meget låste AI, men at nyere SP RTS spil har det undrer jeg mig over. Det er simpelthen ikke sjovt når en AI ikke gør noget med mindre man selv gør noget bestemt. Spilleren har uendeligt tid til at bygge basen op imens AI'en bare piller digital næse, men lige så snart jeg sender en unit over til et bestemt sted på kortet så sender AI'en en army afsted hver 2. minut. Eller hvad missionen nu kan være
Jeg synes nu single player virker fint; jeg blev særdeles underholdt af Wings of Liberty - mange små sjove jokes, og sjove missioner at gennemspille.
Humoren er langt mere fraværende i Heart of the Swarm, som måske bærer præg af at være udkommet i en tid, hvor "dark and brooding" film såsom Batman-trilogien, udkom.
Ang. AI'en, så opfører den sig markant anderledes alt efter hvilket difficulty level man spiller på.
Nu er det langt tid siden at jeg spillede det, humoren kan jeg ikke huske noget fra. Jeg har næsten glemt alt om spillet, kan ikke huske nogen som helst detaljer om spillet andet end sådan overordnet hvad jeg var træt af Jeg kunne dog godt lide at man efter hver mission kunne opgradere eller købe nye units