![]()
Billede: iamwahid, FreeImages.com |
Torsdag, 26. november 2015 - 13:38 OnlineTDC og Fullrate kan holde din internetforbindelse som gidsel i 1 uge hvis du opsiger deres internetabonnementHos både TDC og Fullrate er der procedurer ved abonnementsskifte, som kan sætte forbrugerne i en klemme i 1 uge, hvis de opsiger deres internetabonnement. Hos Fullrate holder man ADSL-linjer åbne i op til en uge efter abonnementet udløber. Det forhindrer kunder i at få internet fra deres nye udbyder fra dag et. Hos TDC går de skridtet videre, og holder linjen helt spærret i op til en uge efter abonnementet udløber. Det kalder de selv for en service, som skal komme slutkunden til gode hvis der skulle være tale om fejl eller hvis slutkunden får behov for at forlænge sit abonnement. En ting man kan gøre for at undgå denne problematik, er at benytte sig af SBBU-aftalen, som fungerer internt udbyderne imellem. Det kræver at man IKKE afmelder sit gamle abonnement først, men derimod lader sin nye udbyder om at sørge for overflytningen. I dette tilfælde vil den nye udbyder nemlig få lov til at tage over med det samme.
Redaktør: jakobdam |
Indsendt af: thimon |
|
^ Gå til top | 1 |
© TechStart.dk | v1.5 | 2025 | Webdesign og programmering af Deep Art Media v/Jakob Dam