Billede: Sureash Kumar, freeimages.com |
Onsdag, 07. juni 2017 - 11:03 AndetBritish Airways datacenter brød sammen pga. menneskelig fejlDen sidste lørdag i maj måtte 75.000 passagerer enten udskyde eller aflyse deres rejse fordi der var tekniske problemer. Årsagen til den tekniske fejl bag disse problemer var at en tekniske først havde slukket for strømmen til British Airways' datacenter, og derefter tændt igen. Dette forårsagede ifølge Willie Walsh, administrerende direktør for moderselskabet IAG, fysiske skader på serverne og på fordelingspanelerne. Han udtaler:
Hvis medarbejderen ikke havde tændt for strømmen igen havde det maksimalt taget et par timer at løse problemet. De to London lufthavne blev ramt af kaotiske scener som følge af nedbruddet, og Willie Walsh erkender at British Airways ikke har været gode nok til at kommunikere med passagererne under nedbruddet. Redaktør: jakobdam | Indsendt af: thimon | 0 | 1743 |
^ Gå til top | 1 |
© TechStart.dk | v1.5 | 2024 | Webdesign og programmering af Deep Art Media v/Jakob Dam