![]()
Billede: cloud imperium |
Tirsdag, 21. marts 2017 - 11:05 SpilStar Citizen udvikler dropper DirectX 12 til fordel for Vulkan: Vil ikke tvinge brugerne over på Windows 10Star Citizen udvikleren Cloud Imperium Games har annonceret at de vil sadle om, og i fremtiden udvikle til Vulkan API'et fremfor Microsofts DirectX 12. Vulkan API'et er i dag det eneste rigtige alternativ til DirectX 12, og er bygget på AMDs Mantle af Khronos gruppen. Vulkan har et lavt overhead fordi det er low level og er muligt at bruge cross-platform, modsat DirectX 12 der er bundet til Windows 10. Planerne er afsløret af Star Citizens lead graphics designer, Ali Brown, der udtaler at der ikke er nogen håndgribelig grund til at vælge DirectX 12 (hverken for features eller performance) fremfor Vulkan. Omvendt er Vulkan et low-level API ligesom DirectX - men har den fordel at det kan bruges på flere platforme, heriblandt ældre Windows-versioner (Windows 7 og 8/8.1) samt Linux.
» Læs mere |
Redaktør: jakobdam |
Indsendt af: jakobdam |
|
![]()
Billede: youtube |
Torsdag, 17. december 2015 - 13:15 SpilNy Star Citizen trailer: From Pupil to PlanetEn ny video ved navn "From Pupil to Planet" viser Cloud Imperiums "procedurally generated" planeter. Alt i videoen er lavet i real-time. Planeterne er så store at de ikke vil kunne lagres i hukommelsen, og dynamisk generering er derfor en nødvendighed. Cloud Imperium gør opmærksom på, at det man ser i videoen stadigvæk er under udarbejdelse. Star Citizen Alpha 2.0 opdateringen er blevet frigivet, og efter 3 års crowdfunding er projektet verdens mest succesfulde kampagne, med sine USD 100 millioner der er indsamlet.
» Læs mere |
Redaktør: jakobdam |
Indsendt af: jakobdam |
|
^ Gå til top | 1 |
© TechStart.dk | v1.5 | 2025 | Webdesign og programmering af Deep Art Media v/Jakob Dam