![]()
Billede: danske bank |
Tirsdag, 15. november 2016 - 13:55 Online AndetSwipp har tabt og skal fremover blive en del af MobilePayI oktober forlod Nordea Swipp-samarbejdet, og med Jyske Banks exit er slaget endegyldigt tabt for Swipp. I går meldte de 70 andre banker ud, at også de forlader Swipp til fordel for det populære MobilePay. Danske Bank har nu valgt at føre MobilePay over i et separat datterselskab, og brandingen er nu ændret fra "MobilePay by Danske Bank" til blot at være "MobilePay". Swipp vil overleve en rum tid, idet Swipp-brugerne løbende føres over i MobilePay - således at Swipp integreres i MobilePay.
Redaktør: jakobdam |
Indsendt af: jakobdam |
|
![]()
Billede: Danske Bank |
Onsdag, 25. november 2015 - 10:33 Apps AndetMobilePay kan misbruges til at slå hemmelige telefonnumre opHvis man har et telefonnummer og gerne vil slå det op, finder man ikke ejeren på eks. Krak og andre tjenester, hvis ejeren har valgt hemmeligt nummer. Det gør man derimod på MobilePay - hvor der er en bekræftelsesskærm inden man gennemfører betalingen, som viser hvem indehaveren af nummeret er. MobilePay opfordrer nemlig brugerne til at opgive deres rigtige navn ved oprettelsen, således at man sikrer at man overfører penge til den rigtige person. Og det gør langt de fleste.
Redaktør: jakobdam |
Indsendt af: Froggaard |
|
![]()
Billede: Danske Bank |
Torsdag, 08. oktober 2015 - 22:47 Software OnlineDanske Bank var i fejlfindingstilstandEfter en samtale om danske bankers HTTPS sikkerhed på en hacker festival nær Berlin, valgte den hollandske Sijmen Ruwhof at kigge nærmere på en af de større danske bankers hjemmesider, nemlig Danske Bank. Efter et kig gennem HTML-koden på Danske Banks kunde login, fandt hollænderen noget yderst mistænkeligt. I en JavaScript kommentar bemærkede han intern server information. Efter dekodning af disse data, viste det sig at være forskellige server variabler som også indeholdt klient data. Grundet cache, var det ikke hollænderens egen klient informationer han så, men en anden besøgendes information. Danske Bank har siden udmeldt at deres server ved en fejl var i fejlfindingstilstand, men at der ikke har været uautoriseret adgang til netbanken og at data'ene ikke kunne bruges til at skabe adgang dertil eller adgang til kunde data.
Redaktør: stig.voss |
Indsendt af: thimon |
|
![]()
Billede: Danske Bank |
Torsdag, 06. august 2015 - 12:13 Mobil & tablet AppsMobilePay-udvikler Trifork og Danske Bank udvikler ny bestil og betal app for hurtigere personløs betjeningDansk Supermarked har i to udvalgte Føtex-bagere lanceret en løsning, der gør det muligt at forudbestille morgenbrød og betale med MobilePay. Dermed slipper man for køen, og kan gå direkte hen og afhente sin bestilling. Ligeledes kan man nu i udvalgte 7Eleven-butikker bestille kaffen via en app, hvor man kan skrue op og ned for kaffestyrken, mængden af mælkeskum osv. samt betale med MobilePay.
» Læs mere |
Redaktør: jakobdam |
Indsendt af: vandborg |
|
^ Gå til top | 1 |
© TechStart.dk | v1.5 | 2025 | Webdesign og programmering af Deep Art Media v/Jakob Dam