![]()
Billede: hoeks.dk |
Torsdag, 30. juni 2022 - 13:58 Online AndetSponsoreret: Leder du efter en ny e-handelsplatform? - Prøv MagentoStår du i en allerede eksisterende virksomhed, der kunne bruge en ny e-handelsplatform?
» Læs mere |
Redaktør: jakobdam |
Indsendt af: jakobdam |
|
![]()
Billede: webshipper.com |
Fredag, 18. marts 2022 - 22:05 Online AndetSælg mere på din webshop med Webshipper og ShopifySom webshopejer er et af dine største fokuspunkter, sandsynligvis, hvordan du på bedste vis får så mange produkter i kundens hånd og ud af checkout som muligt.
» Læs mere |
Redaktør: jakobdam |
Indsendt af: jakobdam |
|
![]()
Billede: navipartner.dk |
Tirsdag, 16. marts 2021 - 09:54 Software Online AndetSponsoreret: Sådan kommer du i gang med din egen webshopNår du har en virksomhed, hvor du sælger en række produkter eller serviceydelser, er der mange fordele ved at have en tilhørende webshop.
» Læs mere |
Redaktør: jakobdam |
Indsendt af: jakobdam |
|
![]()
Billede: jonaskapper.dk |
Onsdag, 28. august 2019 - 11:37 Online AndetSponsoreret: Den simple guide til salg på AmazonDriver du en e-handels virksomhed, så har du nok hørt rygterne om, at Amazon kommer til Danmark.
» Læs mere |
Redaktør: jakobdam |
Indsendt af: jakobdam |
|
![]()
Billede: |
Søndag, 14. august 2016 - 21:06 OnlineTroværdighed er en vigtig parameter for en netbutikForeningen for Dansk Internet Handel (FDIH) har fået lavet en undersøgelse, der belyser hvilke faktorer, som spiller ind på en netbutiks troværdighed overfor en kunde. Her viser undersøgelsen at 80% af de adspurgte vil fravælge en netbutik, hvis den har fået dårlige anmeldelser. Tilsvarende vil 81% af de adspurgte også fravælge en netbutik, hvis der er dårlige produktbeskrivelser eller billederne af produkterne er dårlige. En tredje faktor er at det kun er 15% af de adspurgte som vil kontakte en netbutik, hvis netbutikken ikke fremstår troværdig. En fjerde faktor er kontaktinfo på netbutikken. Hvis der ikke er kontaktinfo på netbutikken vil 60% af de adspurgte fravælge netbutikken. Denne undersøgelse supplerer en tidligere undersøgelse fra FDIH fra 2015, hvor undersøgelsen viste at ca. halvdelen af de adspurgte ville vælge samme netbutik, hvis de havde fået en god oplevelse. Derfor udtaler Niels Ralund fra FDIH at udover pris, produkter er troværdighed også en faktor i valg af netbutik set fra en kundes synspunkt.
Undersøgelsen omkring netbutikkers troværdighed er baseret på 1400 besvarelser.
Redaktør: thimon |
Indsendt af: thimon |
|
^ Gå til top | 1 |
© TechStart.dk | v1.5 | 2025 | Webdesign og programmering af Deep Art Media v/Jakob Dam